»¥ặĶựŽậ™ Ċłậñ«

Please Log In ¥akuZa Forum

»¥ặĶựŽậ™ Ċłậñ«

Welcome To The Worlds Most Dangerous SWAT4 Clan Forum !!

    joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Share
    avatar
    TmoN

    Female Age : 25

    joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  TmoN on Thu Oct 08, 2009 3:38 pm

    1. My Nickname in game: Tmon
    2. My Real Name:Timon
    3. My Age:16
    4. My Country : Netherlands
    5. Where did I find YakuZa or Who invited me : a fag
    6. How long I have been playing on Swat : a loooooooong time
    7. My Xfire is : timonovic
    8. Why do I want to join ¥akuZa : why not?
    9. Former clans : ReFLeX & YakuZa
    10. What versions of SWAT4 I can play : 1.1 and later maybe 1.0
    11. What are my strenghts for the upcoming TRIAL WAR : I own
    + Tell about urself :
    I was in YkZ before and almost become [CoN] but at that moment my gay pc crashed.. :'( and now i have to start all over
    I come to this clan especialy for the WARS Very Happy so ask me for your clanwar m8!! (if i can join) Embarassed

    love u all..
    -xxx- Tmon
    avatar
    ¥|Ardey

    Male Age : 30

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|Ardey on Thu Oct 08, 2009 3:49 pm

    Have fun there... btw u change ur mind so fast...
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 36

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Thu Oct 08, 2009 3:49 pm

    And we I love you U2 Bro ...

    One of the most friendliest and coolest gamers on planet. Welcome to the best clan of the earth Wink

    Haha, some tell that we are faggots, losers and morons.. So, you have to pick one favorite nick for you Tmon Laughing

    For me im iiZi the Asshole Razz

    Nah, cut the bullshit. Welcome to YakuZa my brother Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 36

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Thu Oct 08, 2009 3:49 pm

    And we I love you U2 Bro ...

    One of the most friendliest and coolest gamers on planet. Welcome to the best clan of the earth Wink

    Haha, some tell that we are faggots, losers and morons.. So, you have to pick one favorite nick for you Tmon Laughing

    For me im iiZi the Asshole Razz

    Nah, cut the bullshit. Welcome to YakuZa my brother Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 36

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Thu Oct 08, 2009 3:59 pm

    Ardey ... I ask why Tmon joined here. Well, let me show you what I speak of ppl behind their backs Laughing

    T !MoN: how many members does ykz has?
    T !MoN: have*
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: now 21
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: but every play, exept Cocaine ..
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: that COD faggot XD
    T !MoN: jea idd xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and Prana aka Punisher is out now
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hes at vacation
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: well, u might want to put tags on bro
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and. iknow that you are loyal Wink .. so i give you soon that SA rank bro
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ok ?
    .:¥akuZa:. T !MoN: haha tnx Smile
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: =) =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: damn, this night i might be busy ...
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hmm, but
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: make invitation to YkZ guild bro
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: so u see ur clan Wink
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: there are some fucking awesome gamers ... =) we are soon the most beatiful clan of 1.1 Wink
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: not sure, we might be already Wink
    .:¥akuZa:. T !MoN: haha
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: so what was =( in element ?
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and energy
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ? U told me U might join em first
    .:¥akuZa:. T !MoN: ?
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: what was ELE and Energy ? they wanted you ..
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: why not join em ?
    .:¥akuZa:. T !MoN: 1st i wanted to join them but..
    .:¥akuZa:. T !MoN: i love u more
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hahhah =) good answer =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: well, i must say, that seri and skoob are awesome fellas
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: u might even love em soon more than me Very Happy
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: bjoggi and synyster are cool dudes from Iceland
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and Sprite and Mauro are pwners from Italy.. maybe not the most easiest to lead, but they are good in business, u know the italians Very Happy <3
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: Gleb, Grom and Brain are russian dudes.. fucking awesome at wars and cool persons.
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: dope finnish teenboy Smile likes to give ass for free. Awesome dude aswell =) hmm.. Pain and Gaara u know from the past .
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: Voodoo is a new guy, and Killer and Evil are Gaaras Portugese pals. Good in business =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: Thats YkZ familia Very Happy
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥akuZa:. T !MoN: u know them all Razz


    Hahhah.. So nice to have you back Tmon. I love you


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    TmoN

    Female Age : 25

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  TmoN on Thu Oct 08, 2009 4:04 pm

    omg u damn spy Razz
    avatar
    ¥|Ardey

    Male Age : 30

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|Ardey on Thu Oct 08, 2009 4:36 pm

    ¥|.:i!Zi:. wrote:Ardey ... I ask why Tmon joined here. Well, let me show you what I speak of ppl behind their backs Laughing

    T !MoN: how many members does ykz has?
    T !MoN: have*
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: now 21
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: but every play, exept Cocaine ..
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: that COD faggot XD
    T !MoN: jea idd xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and Prana aka Punisher is out now
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hes at vacation
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: well, u might want to put tags on bro
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and. iknow that you are loyal Wink .. so i give you soon that SA rank bro
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ok ?
    .:¥akuZa:. T !MoN: haha tnx Smile
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: =) =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: damn, this night i might be busy ...
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hmm, but
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: make invitation to YkZ guild bro
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: so u see ur clan Wink
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: there are some fucking awesome gamers ... =) we are soon the most beatiful clan of 1.1 Wink
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: not sure, we might be already Wink
    .:¥akuZa:. T !MoN: haha
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: so what was =( in element ?
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and energy
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ? U told me U might join em first
    .:¥akuZa:. T !MoN: ?
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: what was ELE and Energy ? they wanted you ..
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: why not join em ?
    .:¥akuZa:. T !MoN: 1st i wanted to join them but..
    .:¥akuZa:. T !MoN: i love u more
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hahhah =) good answer =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: well, i must say, that seri and skoob are awesome fellas
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: u might even love em soon more than me Very Happy
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: bjoggi and synyster are cool dudes from Iceland
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: and Sprite and Mauro are pwners from Italy.. maybe not the most easiest to lead, but they are good in business, u know the italians Very Happy <3
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: Gleb, Grom and Brain are russian dudes.. fucking awesome at wars and cool persons.
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: dope finnish teenboy Smile likes to give ass for free. Awesome dude aswell =) hmm.. Pain and Gaara u know from the past .
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: Voodoo is a new guy, and Killer and Evil are Gaaras Portugese pals. Good in business =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: Thats YkZ familia Very Happy
    .:¥akuZa:. T !MoN: xD
    .:¥akuZa:. T !MoN: u know them all Razz


    Hahhah.. So nice to have you back Tmon. I love you

    I dont care about it what u told him or what u dont... i just said that he is a fast change he's mind thats all. its a only game and i don't care what others do! they can play where ever they want.
    avatar
    ¥|Smile

    Male Age : 25

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|Smile on Thu Oct 08, 2009 4:36 pm

    welcome
    looking forward to know u better Wink

    btw iizi im not giving ass for free Exclamation Razz
    avatar
    ^synyster<9

    Male Age : 23

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ^synyster<9 on Thu Oct 08, 2009 4:39 pm

    Tmon hey welcome to this clan mate , you know this clan aint just about winnig funwars its also a gr8 community Smile enjoy cya Wink
    avatar
    ¥|Gaara

    Male Age : 28

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|Gaara on Thu Oct 08, 2009 5:35 pm

    welcome back bro :DD

    ahah nice 2 see you near me pumba <3
    avatar
    Pain

    Male Age : 28

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  Pain on Thu Oct 08, 2009 7:08 pm

    Tmoooooooooooooooooooooooon! Very Happy

    Ur cool dude, nice to have u back Very Happy

    Have fun here!!!

    Vierailija
    Guest

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  Vierailija on Thu Oct 08, 2009 9:44 pm

    welcomes timon i heard that ur a nice guy
    u gotta know that im the most sexy guy in swat4(even5) world
    cya on servers


    ow and even if dope is for free pls dont take him in order to avoid those shityy diseases
    avatar
    ¥|Serialtazer

    Male Age : 31

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|Serialtazer on Fri Oct 09, 2009 11:51 am

    Mmmmh skoob i think it s time to tell u the truth :s u aint sexy at all honey, it s just a pure illusion :O

    Btw welcommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmme here tmon and sry if i didnt accepted u on xf i didnt knew who u were Wink

    I hope u will have fun again here (and ofc u will)

    See u soon on server, and u will see how i own (everyone can confirm it here xD)
    avatar
    ¥|»Çöçâíñë«

    Male Age : 27

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|»Çöçâíñë« on Sat Oct 10, 2009 2:32 pm

    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: but every play, exept Cocaine ..
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: that COD faggot XD

    Damn ;D


    _________________

    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 36

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Sat Oct 10, 2009 10:07 pm

    ¥|»Çöçâíñë« wrote:.:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: but every play, exept Cocaine ..
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: that COD faggot XD

    Damn ;D

    Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

    Ups, well U know what I mean gay Wink U would get owned in SWAT4 nowadays btw Question Suspect tongue


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    Kleiner

    Male Age : 25

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  Kleiner on Thu Dec 03, 2009 10:25 pm

    'Ey Very Happy Tmon is back Very Happy Good luck dude.
    avatar
    TmoN

    Female Age : 25

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  TmoN on Thu Dec 03, 2009 10:29 pm

    w000000t kleiner u aliiiiiiiive xD
    I love you
    avatar
    Kleiner

    Male Age : 25

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  Kleiner on Thu Dec 03, 2009 10:34 pm

    Yeah, but not playing SWAT4 anymore sadly Razz Really deep into CoD and that... Hmmn, maybe I should make a quick stop in SWAT sometime soon Smile

    Sponsored content

    Re: joiiiiiiiiiiiiiiiiin

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sat Aug 18, 2018 2:46 am