»¥ặĶựŽậ™ Ċłậñ«

Please Log In ¥akuZa Forum

»¥ặĶựŽậ™ Ċłậñ«

Welcome To The Worlds Most Dangerous SWAT4 Clan Forum !!

    I want to join YkZ !!

    Share

    M1LL!V<3
    Guest

    I want to join YkZ !!

    Post  M1LL!V<3 on Thu Oct 08, 2009 11:32 pm

    Hello SWAT4 Gamers Exclamation Exclamation This is M1LL!V.. U know me from the early 90's cheers

    Well let me answer ur q5ti0nz NinjaGuuuS !!

    1. My Nickname in game: MilliLo_oV<3
    2. My Real Name: -,.
    3. My Age: 48
    4. My Country : -.=
    5. Where did I find YakuZa or Who invited me : I don't find you, you find me .,.
    6. How long I have been playing on Swat : What is Swat ? I've played some chess and monopoly
    7. My Xfire is : Oh yee baby, I'm always on Fire sugah c(=
    8. Why do I want to join ¥akuZa : I need gang to protect me from police
    9. Former clans : clan ? only bands I have been lead singer
    10. What versions of SWAT4 I can play : Thats deep
    11. What are my strenghts for the upcoming TRIAL WAR : BoomChakalakaa black mambaaa !!

    + Tell about urself : I rap you to the top. I am rapper from africa. I have many friends here, they are dancers in my band. Synyster, this white nigga from Iceland CAAAAN DAAAANCE WUHUUU, his wicked Exclamation And, Brain dude, he play mi drums and smoke weeeed like a fking elephant alll dayyy long Jeijjjj his crazy maan. And, they say me that I look like Gaara, he look like me ? Damn he must be mi twinbro then.. Welcome to family Skoob, you and Seri are cool maan. You can come to my house and we daaaance and rap aaaaallll night..

    Do you want really join my crew mi brothas ?? Let me show you my style ninjamaaaan Exclamation Exclamation
    Now lets dance cheers

    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 35

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Thu Oct 08, 2009 11:50 pm

    ►<[CLOCK♠️K!LL3: u know this M1LL!V at server
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: 77.74.195.6:8771
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: total pwnage
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: ?
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: do u know it?
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: noh, i dont know MV mate, I only know his legend
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: u know this milli vanilli ??
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: he want to join YkZ ?
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: why the hell? He is NinjaKiller
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: idk
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: i can found out
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: if u want
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ye would be very nice
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: reply when you have time in our forums
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: tell me hes name
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: he might be only a bot :/ made by SIERRA
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: M1LL!VANILLI
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: his at our forums
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: hold on
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: i got few conections
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: if u wanna reall pro, take him
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: u interested?
    ►<CLOCK♠️K!LL3: ex 007
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: hmm.. we kinda full now mate
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: lol
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: he can own all ykz
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: really
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: no shiting
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: M1LL!V4N|LLi
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: aa ok
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: well, tell him to come to server and humiliate us =)
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: man
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: am not joking
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: yeh, well =) tell him to contact me then =)
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: btw.. is it true that he is Gaaras Father ?
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: not sure, he has many child
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: ok
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: remember i told u
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: we are full, but im always interested meeting a pro =)
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: hes not pro
    ►<[CLOCK♠️K!LL3: hes god


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    Phoenix

    Male Age : 30

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Phoenix on Fri Oct 09, 2009 12:09 am

    What the fuck syny u thought this was me

    Sounds like walking nightmare at least so far as the horrible ..no im not gonna call it rap but u know what i mean,if this isnt some kind of joke then lol..just lol


    Last edited by Phoenix on Fri Oct 09, 2009 12:12 am; edited 1 time in total
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 35

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Fri Oct 09, 2009 12:11 am

    Bjoggi lost his sleeps this night, damn you MiLL! STAY OUT !! I COMMAND YOU STAY OUT !!!!

    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: are there any bots from sierra? :S
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ye there sure is a legend of em ...
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: ive never heard of them :S .. how does that work ?
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: i read from ESL forums that 1 team owns all.. called NinjaHunters leader M1LL!V4NILL|
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: i think we should test this guy
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: but please tell me bro. How does this Bot thingy work ?
    its kinda creepy o.0
    <bjoggi94 stopped playing SWAT 4>
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: its made by the creators of swat . a player who has reflexes of 0,023 secs and hardly never misses a target. 007 was the first 1
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: prototype of MV...
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: i hope you never meet that man ..
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: u hope i never meet 007 or vanilla ?
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: but if its a bot. how can he write to the forum ?
    .:¥ĸZ:. i!Zi | oYλBuИ: ask ur brother .. he knows Milli
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: he says he doesnt :S
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: wtf is going on ?
    .:¥ĸZ:.»ßjõGG¡<3~™️: this milli is a bot ?

    Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Razz


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    ^synyster<9

    Male Age : 23

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ^synyster<9 on Fri Oct 09, 2009 12:11 am

    Hahaha ye i did.. this is kinda creepy i have no clue who he is and how he knows me

    Bjoggi<3

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Bjoggi<3 on Fri Oct 09, 2009 12:13 am

    wtf .i dont know whats going on. who is this guy? A bot ?

    And i tought it was phoe too xD


    Edit : loooool ya prick ! hahahah


    Last edited by ¥|Bjoggi<3 on Fri Oct 09, 2009 12:40 am; edited 1 time in total
    avatar
    Phoenix

    Male Age : 30

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Phoenix on Fri Oct 09, 2009 12:13 am

    Poor bjoggi
    avatar
    ^synyster<9

    Male Age : 23

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ^synyster<9 on Fri Oct 09, 2009 12:13 am

    Hahahahhahah iizi has to much time for his own xd tricked the icelandic brothers , i was shitting my pants xd
    avatar
    ¥|Mauro

    Male Age : 25

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|Mauro on Fri Oct 09, 2009 12:51 am

    Milli vanilli you're crazy mannnnnnnnn Like youuuuuu!!!!
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 35

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Fri Oct 09, 2009 1:09 pm

    Hahhah, Sorry Bjoggi for telling you horrible bed night stories of SIERRA Bot's and millivanilli's Laughing

    I could not resist myself Laughing

    Damn Bjogson and Syny-Man you are adorable little ninjas Smile


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    ¥|Smile

    Male Age : 24

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|Smile on Fri Oct 09, 2009 1:24 pm

    wtf who is he? clown
    avatar
    ^synyster<9

    Male Age : 23

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ^synyster<9 on Fri Oct 09, 2009 2:50 pm

    ¥|«døøb» wrote:wtf who is he? clown
    A prank that iizi made up to scare bjoggi he got me aswell xd Rolling Eyes Very Happy
    avatar
    Phoenix

    Male Age : 30

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Phoenix on Fri Oct 09, 2009 3:18 pm

    ¥|.:i!Zi:. wrote:Bjoggi lost his sleeps this night, damn you MiLL! STAY OUT !! I COMMAND YOU STAY OUT !!!!

    Its ok iizi i can do an exorcism
    avatar
    TmoN

    Female Age : 24

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  TmoN on Fri Oct 09, 2009 4:38 pm

    wtfffffffffffff is going on here? xDDDD
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 35

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Thu Jan 07, 2010 4:53 pm

    Damn MilliVanilli where are you man ??

    I want you here cause your old pal Syny is back too Very Happy Laughing Very Happy


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    NéRó<3

    Male

    ahaha

    Post  NéRó<3 on Thu Jan 07, 2010 5:04 pm

    I read this shit and i ask you now simple

    You havnt friends? sryyyyyyyyyyyy <333

    xDD
    avatar
    ^synyster<9

    Male Age : 23

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ^synyster<9 on Thu Jan 07, 2010 5:05 pm

    ¥|.:i!Zi:. wrote:Damn MilliVanilli where are you man ??

    I want you here cause your old pal Syny is back too Very Happy Laughing Very Happy
    Hahah that joke was scary xd i will get revenge sooner or later iizi , be prepared Wink
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 35

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Thu Jan 07, 2010 5:14 pm

    Ahahhhahhh.. Damn, I laughed to that XFire conversation again Laughing

    "is it true that he is Gaaras father" Laughing Laughing

    Ööö ? I have friends ? Well, about 500 in Finland. But only 100 close.


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~
    avatar
    ^synyster<9

    Male Age : 23

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ^synyster<9 on Thu Jan 07, 2010 5:22 pm

    ¥|.:i!Zi:. wrote:Ahahhhahhh.. Damn, I laughed to that XFire conversation again Laughing

    "is it true that he is Gaaras father" Laughing Laughing

    Ööö ? I have friends ? Well, about 500 in Finland. But only 100 close.
    haha xd
    avatar
    ¥|.:i!Zi:.

    Male Age : 35

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  ¥|.:i!Zi:. on Fri Jan 28, 2011 4:21 pm


    This one is still my most legendary shits I've ever made Laughing

    Does any SWAT Bot join us, goahead.. Make my day Laughing


    _________________
    ~ ~ ..:: Wa¥ of Samurai ::.. ~ ~

    Vieraili
    Guest

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Vieraili on Fri Jan 28, 2011 9:38 pm

    what the fuck is meaning of this topic?-.- Shocked
    avatar
    TmoN

    Female Age : 24

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  TmoN on Fri Jan 28, 2011 10:59 pm

    old school style Very Happy
    inno is so proud of this that he wants to show all this again :PP
    I love you

    Vierailija
    Guest

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Vierailija on Fri Jan 28, 2011 11:17 pm

    TmoN wrote:
    inno is so proud of this that he wants to show all this again :PP
    I love you

    ^^
    avatar
    DarkspawN

    Male Age : 33

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  DarkspawN on Sat Jan 29, 2011 5:51 am

    pff..

    Sponsored content

    Re: I want to join YkZ !!

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Feb 22, 2018 12:42 pm